Wirtualna Uczelnia - Informacje

W trosce o obsługę studentów na najwyższym poziomie, Dział Obsługi Studenta Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu zmienia system informatyczny.

Nowy serwis ułatwi uzyskanie wszystkich potrzebnych informacji związanych z wyższą Uczelnią. Wierzymy, że stanie się narzędziem spełniającym Państwa oczekiwania i będzie odpowiedzią na szereg pytań.

Za ewentualny dyskomfort wynikający ze zmiany systemu, serdecznie przepraszamy. Wierząc z zrozumienie, dokładamy wszelkich starań aby nowy system zawierał szereg niezbędnych informacji usprawniających edukację w Akademii.

Pracownicy Działu Obsługi Studenta

URUCHOM WIRTUALNĄ UCZELNIĘ

W przypadku zagubienia hasła do konta prosimy skorzystać z narzędzia do odzyskiwania. Narzędzie dostępne pod adresem:

https://estudia.awf.poznan.pl/wu/forgetpass

W razie problemów prosimy o kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W korespondencji należy podać imię, nazwisko, numer albumu oraz kierunek studiów. Wiadomość musi być wysłana z adresu email podanego przy rejestracji.

INSTRUKCJA LOGOWANIA DLA NOWYCH STUDENTÓW

KROK 1.
W pierwszej kolejności należy nadać hasło poprzez użycie funkcji – Przypomnij/ Aktywuj hasło.
W tym celu otworzyć należy stronę https://estudia.awf.poznan.pl, kliknąć przycisk zaloguj znajdujący się w prawym górnym rogu, a  następnie wybrać przycisk 
Przypomnij/ Aktywuj hasło



KROK 2.
W kolejnym kroku należy podać login = PESEL oraz hasło = email.

Dalej należy wybrać przycisk odzyskaj/ aktywuj hasło



KROK 3.
Na e-mail studenta zostaje wysłany link do zmiany hasła. Student wybiera link



KROK 4.
Pojawia się strona, na której należy podać hasło następnie należy wybrać przycisk "ustaw nowe hasło"


KROK 5.
Od tego momentu student może logować się (dowolną ilość razy) do WU poprzez podanie swojego numeru PESEL zapisanego w systemie dziekanatowym oraz zdefiniowanego opisaną powyżej procedurą hasła.